NASZ
REGULAMIN
W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego oraz bezproblemowego odpoczynku w naszym obiekcie, opracowaliśmy regulamin pobytu Willa GAMROT .
Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu wynajmu pokoju i zasad jego użytkowania.
§1 REZERWACJA I PŁATNOŚĆ
- Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji oraz wynajmu pokoju.
- Wynajem dotyczy każdorazowo jednego pokoju dla maksymalnie 4 osób.
- Rezerwacja wstępna. Rezerwacji wstępnej można dokonać telefonicznie, za pośrednictwem e-mail bądź przez naszą stronę na Facebooku. Przy rezerwacji wstępnej należy określić termin pobytu oraz liczbę osób. Rezerwacja wstępna następuje po potwierdzeniu dostępności pokoju.
- Rezerwacja potwierdzona następuje po wniesieniu zadatku za pobyt. Rezerwacje uznaje się za całkowitą po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym.
- Po zaksięgowaniu przelewu zadatku, do osoby rezerwującej wysyłany jest e-mail bądź sms z potwierdzeniem rezerwacji.
- Wniesienie zadatku realizowane jest na rachunek bankowy. W tytule przelewu należy umieści
: imię i nazwisko osoby rezerwującej, numer kontaktowy, datę pobytu od… do..
- W przypadku całkowitej rezygnacji z pobytu z przyczyn niezależnych od Wynajmującego, zadatek nie podlega zwrotowi.
- Właściciel może wyrazić zgodę na zwrot zadatku tylko w wyjątkowych udokumentowanych wypadkach losowych.
- Pozostałą część kwoty za pobyt należy uregulować przelewem w trakcie pobytu, bądź gotówką na miejscu, w dniu zakwaterowania (po wcześniejszym ustaleniu z właścicielem).
§2 POBYT I ZAKWATEROWANIE
- Doba zaczyna się o godz. 14:00 (przyjazd), a kończy o godz. 10:00 (wyjazd).
- Ewentualny wcześniejszy przyjazd, (przed godz. 14:00) musi być uzgodniony z właścicielem minimum 1 dzień wcześniej. Inne godziny przyjazdu i wyjazdu należy ustalać indywidualnie z właścicielem.
- W przypadku skrócenia okresu pobytu (w trakcie pobytu), kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana.
- W przypadku nieprzybycia w wyznaczonym terminie, rezerwacja potwierdzona wniesionym zadatkiem ulega automatycznemu anulowaniu o godz. 10.00 dnia następnego, wniesiony zadatek jak i pozostała wpłacona kwota rezerwacji (jeśli taka miała miejsce) nie podlega zwrotowi.
- Istnieje możliwość przedłużenia pobytu wyłącznie w przypadku braku wcześniejszych rezerwacji pokoju przez innych gości.
- Goście nie mogą użyczać albo oddawać pokoju w podnajem innym osobom.
- Goście po przyjeździe, ale przed wprowadzeniem się zobowiązani są sprawdzić stan pokoju, tzn. okna, meble oraz pozostałe urządzenia znajdujące się w domu.
- Uwagi co do uszkodzeń, zniszczeń należy zgłosić natychmiast do właściciela. Brak uwag ze strony gości, co do takich uszkodzeń w ciągu 5 godzin po otrzymaniu „kluczy” oznacza, że goście nie mają zastrzeżeń co do całego obiektu.
- Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych w obiekcie zaistniałych podczas pobytu, czy to z winy umyślnej lub nieumyślnej.
- Goście ponoszą całkowitą odpowiedzialność za przebywające z nimi osoby (w tym dzieci).
- Korzystający z obiektu zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
- W obiekcie, w widocznym miejscu znajdują się gaśnice, których należy użyć w przypadku pojawienia się ognia oraz niezwłoczne o tym zdarzeniu poinformować właściciela. Na parterze gaśnica umieszczona jest w korytarzu obok wejścia, na piętrze – w korytarzu. Za nieuzasadnione użycie gaśnicy, goście zostaną obciążeni kwotą 150 zł oraz kwotą 200 zł za posprzątanie domu.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, na zewnątrz są wyznaczone do tego miejsca.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub urządzeń zasilanych energią elektryczną lub gazową, nie będących wyposażeniem tych pomieszczeń i mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe np. grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych. Zabrania się wnoszenia do obiektu łatwopalnych materiałów, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
- Goście nie mają prawa bez wcześniejszej zgody właściciela obiektu, dokonywać jakichkolwiek napraw lub czynić jakichkolwiek nakładów lub zmian w pokojach. O konieczności dokonania napraw lub nakładów goście zobowiązani są niezwłocznie poinformować właściciela.
- W przypadku wystąpienia usterek technicznych goście proszeni są o jak najszybsze zgłaszanie ich właścicielowi, co umożliwi odpowiednią reakcję oraz działanie.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem prądu.
- Goście zobowiązani są używać pokoju zgodnie z jego właściwościami i przeznaczeniem. Uprasza się o nie przestawianie łóżek w sypialniach oraz używanie obuwia zmiennego wewnątrz pokoi (prosimy zwłaszcza nie chodzić w obuwiu typu obuwie górskie, buty narciarskie, snowboardowe lub inne, które mogłyby porysować lub uszkodzić powierzchnię schodów i drewnianą powierzchnię podłogi.
- Każdorazowo opuszczając pokój, Właściciel powinien sprawdzić stan pokoju. Za rzeczy pozostawione w obiekcie właściciel nie ponosi odpowiedzialności.
- Parkowanie samochodów jest możliwe tylko w wyznaczonym do tego celu miejscu. Parking jest parkingiem bezpłatnym, bez monitoringu, niestrzeżonym. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za kradzież lub zniszczenie pojazdów mechanicznych lub innych należących do gości.
- W przypadku, gdy goście w sposób znaczący naruszają spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzegają powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi oraz w przypadku uzasadnionej interwencji wezwania policji, właściciel zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia pobytu w pokoju i nie jest wówczas zobowiązany do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.
- Goście zobowiązani są do utrzymywania oraz zwrotu pokoju w stanie zastanym, co obejmuje w szczególności pozostawienie umytych naczyń i sprzętów kuchennych przed wyjazdem, opróżnienie lodówki z żywności i pozostawienie jej w nienagannym stanie, pozostawienie otoczenia pokoju w zastanym stanie. Nie dostosowanie się do powyższego zobowiązania skutkuje obciążeniem gości kwotą 50 zł na poczet sprzątania.
- Nie przyjmujemy zwierząt.